Ik ben vannacht op reis geweest Naar de overkant der oceaan Ik ben er niet per schip of door de lucht, Maar op mijn knieën heengegaan. Ik zag er zoveel mensen In hun zonden vastgeraakt. Jezus zei dat ik voor hen moest gaan Zodat zij worden losgemaakt. Toen zei ik: “Jezus, dat kan ik niet! Het is teveel wat u nu eist”. Maar hij zei: “Ja, dat kan je wel Als je op je knieën reist.” Hij zei: “Jij bidt en ik zal geven Ik verhoor als jij volhardt Ik geef je voor verloren mensen Een warm bewogen hart.” Toen ben ik in gebed vertrokken Naar landen overzee. Het was niet eenvoudig en heel zwaar Maar Jezus reisde mee. Ik zag de zielen, die na veel gebed Vertrouwen op hem stelden. Ik zag Gods werkers met nieuwe kracht Werken op de zendingsvelden. Ik zei: “Ja, Heer, ik neem dit werk aan Dat tot uw eer zal strekken Ik hoor uw roep en zal nog deze dag Op mijn knieën gaan vertrekken.”